دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم است
نوشته شده توسط : مارال

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم است

ساری - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر مردم و مسوولان است .

 
 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈسیدصابر جباری ˈ روز جمعه در جمع مدیران ادارات و دستگاه های دولتی بهشهر گفت : در 34 سال گذشته راه عزتی را که امام راحل نشان داده بود ملت با صلابت و پر افتخار ادامه داده و با انسجام همه توطئه های استکبار را خنثی کردند .

وی بیان داشت : ملت ایران روز به روز به برکت خون شهیدان با بصیرت و بیدارتر گشته اند و شهدا الگویی برای همه آزادیخواهان و مستضعفان و مسلمانان با بصیرت و آگاه است.

امام جمعه بهشهر افزود : دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که ملت ایران در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم شاهنشاهی را نابود و ظلم ستیزی را به بشریت بیاموزند

حجت الاسلام جباری ادامه داد : استقرار حاکمیت دینی در ایران اسلامی تاکنون منشا تحولات عظیمی بوده و هم اکنون تفکر حاکم بر این انقلاب به دیگر نقاط جهان صادر می شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت : در دهه فجر باید رخدادهای عظیم این انقلاب، آرمان های امام راحل و نیز منویات مقام معظم رهبری برای مردم به ویژه نسل جوان به خوبی تبیین شود.

ˈ احمدعلی مقیمی اظهار داشت : رمز پیروزی انقلاب اسلامی هدایت های امام راحل به عنوان ولی فقیه بود و امروز نیز همه باید سرباز ولایت باشیم تا از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

وی گفت : ملت ایران در امتحان ها گوناگون از جمله تحریم، جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمده اند و در فشار اقتصادی و نیز با ایستادگی و درایت مسوولان دسیسه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس افزود : انقلاب اسلامی دارای دست آوردهای بزرگ علمی ،افتصادی ،اجتماعی وفرهنگی است و در این برهه نیز مدیران باید تلاش کنند با حل مشکلات اقتصادی و مهار گرانی بار این مشکلات را بردوش مردم کمتر کنند.ک/3

 





:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: